Packningsångest

Aaaarggh. Jag hatar att packa. På riktigt. Hur ska en virrig själ som jag  kunna bestämma redan nu vad jag ska ha på mig om flera veckor. Jag som grabbar tag i det som känns bra för stunden varje morgon jag kliver upp liksom. Jag har hört flera säga att man ska packa light när man åker till Asien, men jag fattar ärligt talat inte vad det innebär.
För några veckor sedan pratade jag med en kompis. De är i Thailand varje år sisådär en månad. Vi kom in på packningssamtalet. Det visade sig att de åker till Thailand med handbagage. Handbagage!!! Asså det hade varit min necessär och mitt reseapotek. Sen hade jag ev fått plats med bikini också. Men åh andra sidan. Det är väl som dom säger. Bikini, solbrillor och solkräm är väl allt man behöver.
Kanske ska gå igenom min packning igen....
4 dagar kvar.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ett steg närmare

Kärlek

Det finns alltid något att fira