livet delux

Fantastiskt. På riktigt. På alla sätt.
Efter att ha ägnat 2 dagar åt att jobba hårt och sen lösa en massa praktiska ting, som tex hyra moppe, fixa thaitelefon, handla basvaror till skafferiet mm, så har jag ägnat resten av veckan åt att leva. Det är intensivt, men jag hör ju till den sorten som älskar just intensivt. På bara 5 dagar har vi hunnit med att lyxa med drinkar på vårt favvohak - SeenSpace, klättrat ner i en tempelgrotta, badat på vackra Sai Noi beach, tagit den klassiska gungbilden, lattjat i vattenparken, tittat på svenska coverbandet Duojag, gått på nattmarknad, letat oboypopcorn (till Marcus förtret så hade just popcornsstället bommat igen, mamman är inte lika missnöjd... :), vandrat runt i lyxkvarteren kring Hilton-hotell, ätit thaimat i massor, sunkat ner sin enda bikini och köpt två nya. 
Javisst här går det undan, men det är så galet roligt när man har besök, så det är svårt att bara sitt i en solstol och pilla sig i naveln. Än har jag flera dagar kvar att njuta av besöket. Seeeeen ska jag njuta av stillheten. Vid min pool. I min nya bikini. Ni ser. Här får man allt. Och lite till. Livet delux.








Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ett steg närmare

Kärlek

Det finns alltid något att fira