flygplatsyoga

Tjing

Vi har trotsat snöstorm och landat i ett blåsigt Helsingfors. Landningen var ingen barnlek och jag inser varför jag varken utbildat mig till pilot eller flygvärdinna (även om det var ett av mina önskejobb i ett tidigare stadie i livet.) Ännu mer tacksam över att vi snart studsar runt i flipflop och sippar smoothies. Men än några timmar kvar. På grund av budgetbesparingar har vi lång väntan på flygplatsen. Vi ser möjligheter,  för första gången ever har vi ett netflix-konto. Därmed har oanade möjligheter öppnats. Att de dessutom har designat flygplatsen för sånna som oss, trötta långtidsresenärer, gör inte saken sämre. Helt ensamma har vi hittat vårt kryp in och 5 timmars väntan är ingen match, för kidsen. Själv sitter jag här och undrar om jag inte ska starta en ny trend - flygplatsyoga.



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ett steg närmare

Kärlek

Det finns alltid något att fira