Gärna flera sånna här dagar


Jamendåså. Då är vi igång på riktigt. Första dagen på nya jobbet avklarad. Fantastiskt roligt får man ändå säga. Kommer bli intressant det här. Efter att ha snirklat sig till rätt plats på Hua Hins små gator så stod jag utanför porten.



Efter en intentiv förmiddag med massor med ny information så drog alla iväg på moppen för att äta lunch. Jag insåg direkt att jag och mormor fis-kör. Om jag skulle hänga med de vana Thailandsborna så fick jag gasa på rejält. Det gick heller inte att undvika att köra på en fullt trafikerad "E18". Nope. Bara att ta tjuren vid hornen och lära sig hantera den thailändska trafiken. Väl framme inser man att det är värt det. Lunchhaket var rätt schysst.

På väg hem från jobbet letade vi reda på matmarknad och handlade frukt/grönsaker a la thailandstyle. För jädra underbart att ha med Marcus. Jag shoppar, han bär ;)

Efter att M och jag tagit en powerwalkrunda avslutade vi dagen med ett kvällsdopp i poolen.
Som sagt en heeelt ok dag. Gärna fler sånna här dagar. :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ett steg närmare

Kärlek

Det finns alltid något att fira